Αυτοί φέρουν ευθύνες για τα αίσχη της Τούμπας

13
Μάρτιος
2018

Δημοσιευτηκε απo ΑΕΚ24ΗOURS

Δημοσιευτηκε σε AEK 24 HOURS / Αλλόθρησκοι

0 Σχόλια

Δύο 24ωρα μετά το πρωτοφανές συμβάν στο γήπεδο της Τούμπας και τις εικόνες του οπλοφόρου προέδρου του ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδη να εισβάλει ακουμπώντας το πιστόλι του στον αγωνιστικό χώρο, που ντρόπιασαν την Ελλάδα παγκοσμίως, αρχίζουν και ξεδιαλύνουν τα πράγματα, αλλά και αποκαλύπτονται οι ευθύνες.

 

Την κύρια ευθύνη φέρει ο αστυνομικός διευθυντής Φώτης Δομζαρίδης, ο οποίος ελέγχεται για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκε εξαρχής τη βάναυση παραβίαση των νόμων από τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ. Δεν είναι η πρώτη φορά. Προ καιρού είχε αναβάλει αγώνα του Άρη με τον ΠΑΟΚ, προκειμένου να διευκολυνθεί πορεία οπαδών του «Δικεφάλου» του Βορρά στο κέντρο της πόλης.

 

Ο αστυνομικός διευθυντής γνώριζε εξαρχής πως στη φρουρά του Ιβάν Σαββίδη υπηρετεί αστυνομικός εν ενεργεία, τον οποίο έχει διαθέσει η ΕΛ.ΑΣ. στον επιχειρηματία. Ο άνθρωπος αυτός μαζί με άλλους τέσσερις ιδιωτικούς σωματοφύλακες ήταν από την πρώτη στιγμή με τον Ιβάν Σαββίδη και τον ακολούθησε μάλιστα μέσα στον αγωνιστικό χώρο έχοντας απόλυτη γνώση ότι ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ και οι σωματοφύλακές του οπλοφορούσαν.

 

Ο αστυνομικός διευθυντής είχε τη δυνατότητα να παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς όλη τη σκηνή που διαδραματίστηκε στον αγωνιστικό χώρο, έτσι ώστε ακολουθώντας τις επιταγές του νόμου να διατάξει τη σύλληψη του επιχειρηματία, ο οποίος καταφανώς διέπραττε εκείνη την ώρα σειρά αδικημάτων.

 

Από εκείνη τη στιγμή και μετά, αναζητείται, ω του θαύματος, και ο εν ενεργεία αστυνομικός της φρουράς Σαββίδη, όπως αναζητούνται στο πλαίσιο του αυτοφώρου ο ίδιος ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ και οι τέσσερις σωματοφύλακές του.

 

Πάλι, ω του θαύματος, η αστυνομία Θεσσαλονίκης δεν έχει καταφέρει μέχρι την ώρα που γράφονται αυτές οι αράδες να εντοπίσει ούτε έναν από τους πέντε αυτούς καταζητούμενους.

 

Ούτε καν, δηλαδή, τον εν ενεργεία αστυνομικό της ΕΛ.ΑΣ. Όλα είναι δυνατόν να συμβούν σε αυτήν τη χώρα, ακόμη και η εξαφάνιση ενός εν ενεργεία αστυνομικού, εν υπηρεσία.

 

Αντίστοιχη ευθύνη φέρει και ο Διευθυντής Ασφαλείας Θεσσαλονίκης Αβραάμ Αϊβατζίδης, ο οποίος εκ της θέσεώς του έπρεπε να διασφαλίσει την αποτελεσματική παρακολούθηση του Ιβάν Σαββίδη και της συνοδείας του, και να οργανώσει τη σύλληψή του, όπως επιτάσσει ο νόμος. Αλλιώς, γιατί βρίσκεται στη θέση του και πώς δικαιολογεί το αξίωμα του Διευθυντή Ασφαλείας, εάν δεν μπορεί να ενεργήσει σύμφωνα με τις διατάξεις και τους κανόνες που είναι θεσμοθετημένοι από την Ελληνική Αστυνομία;

 

Το δεύτερο πρόσωπο-κλειδί είναι η αθλητική εισαγγελέας Θεσσαλονίκης Ευαγγελία Λιάσου. Η κα Λιάσου κατά τον νόμο και λόγω της σημαντικότητας του αγώνα ΠΑΟΚ-ΑΕΚ θα έπρεπε να είναι παρούσα στο γήπεδο και μάλιστα να παρίσταται την ώρα της σύνταξης του φύλλου αγώνα. Κατά τεκμήριο η κα Ευαγγελία Λιάσου είχε την πλήρη εικόνα (αν την είχε) των περιστατικών που διαδραματίζονταν ζωντανά μπροστά στον φακό της τηλεόρασης μέσα στην Τούμπα.

 

Ούτε η αθλητική εισαγγελέας διέταξε τη σύλληψη του κ. Ιβάν Σαββίδη. Αντιθέτως, τόσο οι αστυνομικές αρχές Θεσσαλονίκης όσο και «εισαγγελικές πηγές» διέσπειραν δεξιά κι αριστερά το σκεπτικό σύμφωνα με το οποίο ο Ιβάν Σαββίδης δεν συνελήφθη επί τόπου διότι τα πνεύματα ήταν οξυμένα και μια σπίθα θα αρκούσε για να εκραγεί όλο το γήπεδο, με ό,τι αυτό συνεπαγόταν ως προς την εκδήλωση γενικευμένων βίαιων επεισοδίων.

 

Διερωτάται ο απλός πολίτης. Ακόμη κι εάν υποθέσουμε ότι η αθλητική εισαγγελέας και ο αστυνομικός διευθυντής φοβήθηκαν την εκδήλωση γενικευμένων επεισοδίων, τότε γιατί δεν διέταξαν τον αστυνομικό φρουρό του Ιβάν Σαββίδη να τους υποδείξει αυτός πότε ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ θα εγκατέλειπε το γήπεδο, έτσι ώστε να συλληφθεί κατά τον νόμο σε μια ασφαλή απόσταση από την Τούμπα για να οδηγηθεί στις δικαστικές αρχές; Πώς είναι δυνατόν ο αστυνομικός διευθυντής και η αθλητική εισαγγελέας να μην ήταν σε άμεση επαφή με αυτόν τον αστυνομικό της ΕΛ.ΑΣ., έτσι ώστε να συντονιστεί με τον καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο η σύλληψη ενός παρανόμου;

 

Τελικά, πώς είναι δυνατόν όχι μόνο να διαφύγει ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, αλλά μαζί του να διαφύγει και ο αστυνομικός της ΕΛ.ΑΣ.;

 

Τα συμπεράσματα είναι απλά. Ένα ολόκληρο σύστημα ασφαλείας μιας χώρας που βρίσκεται στην Ε.Ε. και που θέλει να λέγεται πολιτισμένη και μιας Πολιτείας που θέλει να λέγεται σύγχρονη «σκοντάφτει» πάνω σε τρία πρόσωπα τα οποία την εκπροσωπούν και τα οποία δεν είναι σε θέση ή δεν επιθυμούν να πράξουν το καθήκον τους και να προστατεύσουν αυτήν την Πολιτεία.

 

Είναι ηλίου φαεινότερον πως και σε αυτήν την περίπτωση, όπως και σε άλλες που έχουν κατά καιρούς συμβεί στον Πειραιά, στην Αθήνα κι αλλού, αποκαλύπτεται αυτός ο αόρατος ιστός ο οποίος συνδέει τις κρατικές και τις δικαστικές αρχές με τους ισχυρούς αυτού του τόπου, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια είναι πάντα οι ίδιοι και ενεργούν πάντα με τον ίδιο τρόπο. Δηλαδή, χωρίς να δίνουν σημασία ούτε στους νόμους αλλά ούτε καν και στις αντιδράσεις μιας κοινωνίας που παρακολουθεί έντρομη την κατρακύλα.

 

Δηλαδή, μετά την είσοδο ενός οπλοφόρου προέδρου ΠΑΕ στον αγωνιστικό χώρο, την επόμενη φορά τι μπορεί να αναμένουμε; Την είσοδο ενός λόχου σωματοφυλάκων κάποιου προέδρου με καλάσνικοφ ή με Μ16;

 

Για να μη γενικεύουμε. Ελέγχεται κάθετα και οριζόντια η αστυνομική αρχή Θεσσαλονίκης καθώς και η αθλητική εισαγγελία, διότι δεν έπραξαν αυτά που όφειλαν κατά τον νόμο και κρύβονται πίσω από ψευδοεπιχειρήματα, τα οποία απλώς έδωσαν τον χρόνο στους υπαίτιους παρανομούντες να κρυφτούν για να αποφύγουν το αυτόφωρο αλλά και να διασύρουν την τιμή και την υπόληψη του κράτους.

 

Ας το σκεφτεί αυτό ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός Νίκος Τόσκας, αλλά ας το σκεφτεί και η φυσική ηγεσία της ανεξάρτητης Δικαιοσύνης.

 

Δεν μπορεί να ξεφεύγουν πάντα οι ισχυροί και για ένα πινάκιο φακής ή για μια απλή παράβαση να τιμωρούνται παραδειγματικά οι ανίσχυροι.

 

Αυτό δεν είναι Δικαιοσύνη, είναι κατάντια της Δημοκρατίας.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες του zougla.gr, έστω και με καθυστέρηση 48 ωρών κινήθηκε η διαδικασία αφαίρεσης της άδειας οπλοφορίας από τον Ιβάν Σαββίδη και τους τέσσερις ιδιωτικούς σωματοφύλακές του, οι οποίοι εις άψογον ρωσικήν αποκαλούνται «hranitel». Δηλαδή, ο άνθρωπος που ζει από το κορμί του.

 

Πηγή: zougla

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *